Friday 21 January 2011

Despre carti

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi
încredinţa sarcina asta?
I-as incredinta sarcina asta lui Mircea Eliade.

2.Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
Mi-a placut ce a scris ,am trait fiecare rand scris de el ,iar pentru mine este unul dintre cei mai buni scriitori ai lumii.

3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra-o umanităţii?
Adam si Eva de Liviu Rebreanu.Dragostea nu moare niciodata ,indiferent de stratificarile sociale ,razboaie ,revolutii etc.
4.Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
In camera mea ,cu muzica clasica in surdina.

5.. Dacă aţi avea puterea de a "şterge" un personaj de roman care ar fi acesta?
Nici unul.Toti au partile lor negative si pozitive ,de la toti am invatat cate ceva.

6.Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?
-
7.Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Daca ar fii o carte rara ,as merge multe mile ,chiar nu mi-ar pasa de efortul depus .Important ar fii ca as avea acea carte.

8.Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Mircea Eliade

9.Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa?
De ce nu a scris mai mult despre istoria religiilor ?

10.Descrieţi biblioteca visurilor voastre
Biblioteca ideala ar fii pentru mine cea din Alexandra(fosta).Cea care a fost arsa si distrusa in urma conflictelor dintre crestini si pagani(250-350),dupa unele pareri.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.