Tuesday 26 July 2011

Banii-singurul motiv ?


In fiecare zi ma uit pe site-urile de joburi,la diferitele categorii de joburi ,la calificarile si abilitatile pe care trebuie sa le detii sa poti sa fii acceptat la jobul respectiv.
Unele sunt platite mai mult ,altele mai putin ,altele sunt dea dreptul voluntariat.
Nu am nimic impotriva voluntariatului -si eu am facut ,sa am experienta in domeniul respectiv ,dar nu despre asta vreau sa scriu eu.
Ma intreb cand citesc prin ziare -Sainsubury`s Ceo castiga cateva miliarde de lire pe an ,diferitii manageri de diferite servicii-comunicatie ,media ,online etc -au la fel milioane de lire pe an ,asta ar fii singurul motiv care ii stimuleaza pe oamenii astia?
De curand au fost greve in UK ,in sistemul de invatamant si in sanatate .Motivul grevelor ?Banii!
Oare toti sunt ahtiati dupa bani mai multi?Placerea muncii nu mai exista ?Placerea de a-i motiva pe altii a disparut?
Oare toti oamenii au devenit materialisti ?Verbul "a avea "este de acum parte a oricarei societati-sa ai un tv cat toata casa,o masina ultimul tip si un telefon cat un calculator.
Verbul "a face " ,a disparut cu totul,a crea ceva nou ,ceva sa scoata lumea din tiparele societatilor de carton a disparut.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.