Tuesday 3 July 2012

Mormonii in Londra

 De cand m-am mutat la Londra si sunt ceva ani ,am intalnit tot felul de oameni - credinciosi ,fanatici ,atei , pagani .Unii din ei chiar incepusera sa ma convinga si pe mine de credinta lor .
Cu unii mai tin legatura .Ne vedem mai rar si ne intalnim la sarbatori stiute doar de cativa membrii ori non-membrii ,dar care stiu de grupul respectiv.
 Dar nu despre ei este vorba in artcilol meu , ci despre mormoni.
 I-am intalnit pe strada ;erau doi baieti , imbracati la costum ,si cu 2 carti in mana , numite "Un alt Testament al lui Isus Christos ".M-au intrebat despre religie , le-am raspuns la cateva intrebari ,dar conversatia au adus-o la cartile respective.Au inceput sa imi povesteasca despre fondator si despre regulile bisericii , ceea ce m-a cam uimit a fost cat de stricti erau cu ei insisi , si cat incercau sa convinga trecatorii de credinta lor.
 Nu am sa incep acum sa spun povestea credintei lor ,pentru asta exista wiki , ori o carte de istorie .
Ceea ce vreau sa mai spun , este ca-i consider o amenintare la individualitatea omlui , si la libertatea de alegere.Dupa parerea mea , fiecare e liber sa creada ce vrea ,dar cultul asta e la fel ca si scientologia ,amadoua sunt bazate pe o zeciuiala data din partea membrului si pe tipurile scamare din interorul ei .


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.