Thursday 2 December 2010

Si a venit ...!


Si a venit si decembrie .Ieri a fost Ziua romanilor ,asa ca va spun si eu ,ceva mai tarziu - La multi ani.
Astazi e deja joi ,s-a dus si saptamana asta ,in curand vine Craciunul si Revelionul.Blogurile vor avea un boom cu mesaje referitoare la ele ( borrinnnggg..:)),si ce ne aduce anul viitor:predictii astrologice si politice ,toate puse pe un ritm de Stefan Banica Jr ori vesnicii cantatori de colinde -Hrusca si gasca lui.
Dupa parerea mea ,anul asta a fost pentru mine - si bun si rau.Dar nu in sensul ala malefic.Asa ,putina adrenalina.
Nu am sa scriu acum ce am facut eu anul asta ,ori din contra ce nu am reusit sa fac ,ca altfel voi devenii ca turma ,lucru ce ma lasa rece.
Imi pare bine ca a trecut ,schimbarile care le-am asteptat au venit ,iar acum astept efectele schimbarilor actuale .
Si ca sa inchei articolul ,bucurati-va de fiecare zi si traiti-va clipa!

2 comments:

  1. Sara bună. După câteva zile de zbenguială şi umblat himo-hero, inclusiv la Cluj doar pentru a mânca o pizza cu Puiu Mic Ioana,am ajuns aici. Nu ştiu în ce zonă locuieşti, una înzăpezită cum arată ăştia pe la TV, că doar acum au subiecte, sau în una ploioasă, cum este în burgul meu. Oricum ar fi, eu îţi zâc să ai parte de vreme faină. Că doar şi dacă plouă este faind, depinde cum te îmbraci. Eu aştept o zi bună pentru a mergela bărberiţă, că la noi nu mai sunt bărberi,să-miactualizez freza chelie.
    Până atunci, noa serbus mă dragă şi poftim prin Bălgrad în vizită. Măcar virtuală.

    ReplyDelete
  2. Eu stau in Londra ,dar in afara Londrei sunt probleme cu transportul .Imi place nespus zapada de afara ,chiar daca e prea mica pentru un om de zapada ,dar ma face sa imi aduc aminte de tara ,de iernile lungi si de familie.Poate de aceea imi place iarna ,mai mult decat restul anotimpurilor.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.