Sunday 20 September 2009

Cerseste.ro , cere si ti se va da !


Am citit astazi in presa romaneasca despre un nou site , in lansat spatiul virtual . Denumirea lui este putin hilara -http://www.cerseste.ro/ -cere si ti se va da .Acum nu incerc sa fac publicitate site-ul in cauza .
Romanul s-a gandit la orice pe timp de criza economica ,iar site-ul nu este o idee rea . Am citit cateva anunturi seriose ,si nu aberatii ,ca de exemplu , un tanar are o bunicuta la tara , si din cauza facturii mari de RomTelecom ,si-a intrerupt abonamentul , si ar dori pentru batrana un telefon mobil , vechi , de la cineva care nu ar avea nevoie de el . Un telefon cu taste gigantice , si cu ecran mare .
Un alt anunt care mi-a atras atentia a fost al unei fetite de vreo 5-6 ani , care dorea un catelus , terrier , dar daca nu se gasea nimeni sa il doneze , si-ar dori orice fel de rasa de catel .Rugamintea ei era foarte sentimentala si chiar mi-as fi dorit sa-i indeplinesc dorinta .
Oare mai exista un miracol pentru fiecare ? Oare cineva acolo sus asculta rugamintele acestor oameni ? Oare mai exista oameni cu suflet in ei , care sa se gandeasca si la cel de langa el si nu numai exclusiv la Eu-l LUI ?
Tu ai ajuta aceste doua cazuri ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.