Sunday 15 May 2011

Acesti adolosecenti rebeli...


Leantza -sexoasa ,pizdulicea -curcubeu ,pisy ,cherry.
Nu stiti cine sunt ?Sunt copii din zilele noastre ,nastrusnici si zburdalinici ,care alearga prin curtea scolii .
Dar acasa ,cand ajung descopera mistere existentiale ,cum ar fii :bolile cu transmitere sexuala .
Fetele au maxim 15-16 ani si au o vasta experienta sexuala !
Am sa redau aici cateva paragrafe :

Nu conteaza (06-Feb-2011, 03:31)
buna fetelor...am si eu o intrebare ...anul trecut am fct pt a 2 a oara sex oral...intamplarea aa fost k eram racita ...aveam probleme cu gatul...prietenul meu mi'a sp k i'a aparut nuj ce ciuperka pe penis...la inceput ne'am speriat ,dar el mi'a spus k a fost din cauza racelii mele ... se poate asa ceva ?..

pizdulicea_curcubeu (04-Sep-2010, 16:29)
mi-am inceput viatza sexuala de la 12 ani.primul meu gagiu avea 30 de ani knd mia bagato am tipat am uitat sa mentionez k avea si copil dar eu l-am acceptat qm era pt k era dotat . ma futut de am aqm pizda galeata si am mai faqt si avort la varsta de 14 ani . aqm am 16 ani si ma gandesc sa ma klugaresc deoarece nu mai vor baieti sa stea q mn pt k zice k atunci knd ma fute nu mai simte nik.sunt deprimata rau si de curand ultimul q kre m-am futut mia zis k are sifilis d la mn dar nu m-am dus la control k mi-e frik de tata si p deasupra mie frik sa ma iau si la fofoloak sa nu ma tai c sa fac.

anonima (30-Aug-2010, 00:37)
a si am uitat sa mentionez ka pe deo parte e bn ca nu m=am mai spalat pt ca dimineaza sotul meu norbert mereu isi intinede pe paine branza de la mine
ady (30-Aug-2010, 00:36)
dak vrei vin yo cu limbuta mea si iti iua stratu si te spal calumea``dami nr tau anonimo...cu branzica prospata?
butoias`mik (30-Aug-2010, 00:34)
dak vrei iti dau eu sange sa te spelii ... ca mie imi kurge mulr de la lindic? orikum nam ce face ku el .ke ziki?
anonima (30-Aug-2010, 00:32)
buna!nu m-am mai spalat la pizda de 1 an si am facut ditamai stratu de branza.....motivul nu este ca nu vreau sa ma spal dar stau la tara si nu am apa se mai duce va rog sa ma ajutati si cu un bidon de apa ca sa ma pot spla si eu
butoias`mik (30-Aug-2010, 00:31)
aolooo fetelor am fost la disco si mam imbatat rau ... si mau luat uni in bae erau 3 si mi`au bagat nijte sticle in pizda si apoi mi`au bagto iei si a doua zi mam trezit cu lindicu cioplit ... si imi curgea sange ... va rog ce sa fak ... am bandaj pus akm de ziki ka am o pula ... ajutorrr
Deea (03-Aug-2010, 15:00)
Ms de raspuns!:*
Deea (03-Aug-2010, 15:00)
Sunt linistita pt ca mi-a venit

diasex (15-Apr-2010, 15:32)
eu as face sex si daca mas inbolnavi numi pasa as face in continuuu
laura (12-Aug-2009, 19:24)
pt fata kre sia anceput viata sexuala la 13 anifa fata mea nu stiu ce sa zi da esti curva de mica sincer miar pare bn sa te lase si asta .
caty (02-Apr-2009, 23:42)
fetelor vreau si eu sfaturi...am 16 ani si sunt q un baiat de 5 luni ne iubim ffff mult,,,,si ne gandeam k de ziua lui sa o facem....mie sincer imi e km frik......adik se pot intampla multe.....si chestia q anticonceptionalele????....e bn sa iei de la varsta asta????
EANTZA-SEXOASA (18-Mar-2009, 17:08)
AM DESCOPERIT CU SUPOARE ACUM DOUA
LUNI CA AM SIFILIS SI SIDA DAR MIE FRICA SA LE SPUN ULTIMILOR 5 BARBATI CU CARE AM PETRECUT O NOAPTE DE AMOR CE MA SFATUITI SA FAC ?
carmina (21-Jan-2009, 01:28)
fetelor...am facut o mare prostie...am 16 ani si de curand am fost la un chef si m-am cam ametit iar peietenul prietenei mele ducand lipsa acesteia sa vazanduma pe mn ametita....ma fraierit si ma pus sa ii sug p...a .... aqum regret fffffffffffffffff mult dar faza e ca in gura pe obrazul drept mi-a aparut un fel de exema... si imi este fff frika sa nu fie cunva sifilis....imi e fffff frika sa ii spun mamei va dati seama si am o fobie q doctorii mai ales ca merg la ginecolog....dar pote mai incolo imi voi face curaj....va rog spunetimi ce sa fac...imi e ffff frika...pffffffff.....help meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
(20-Jan-2009, 21:20)
fa astea sunteti nijte proaste am intrebat-o pe profa de bio..ji a spus k o femeie ramane gravida a14a zi dupa ciclu pt..k atunci scapa pe ovului si se poate face fecundatie..))tanpitelor..aja k mancati kkt...cu tarla)))))

Concluzie :ce ar mai fii de spus ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.