Monday 12 September 2011

Ce am facut de 9/11 ?


Imi amintesc de ziua asta cu mare soc .
Inainte de a vedea la tv cum turnurile gemene au fost atacate ,eu citeam Morometii,volumul 2.
Eram foarte interesata de actiune si de noile personaje din carte.Cand am vazut ,primul gand mi-a fost ca e totul trucat ,ca nu e adevarat.
Am stiut ca de atunci lumea nu va mai fii la fel ,asa cum fusese.
De atunci ,se ard steaguri americane in Afganistan si Irak .
De atunci ,natiunea americana a inceput sa dea startul la campanii costisitoare externe,a inceput sa invadeze spatiul suveran al unui stat(Pakistan)fara acordul sau ,a inceput sa impuna democratia prin torturarea civililor(Irak si Afganistan).
Cred ca e onoare sa fii mandru american in ziua de azi !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.