Tuesday 27 September 2011

Draga Blogule ,

Iti scriu ca imi este dor de tine ,dragule blog .
De mult nu am mai scris ,si nu cred ca o voi mai face prea curand pe blog.
De ceva timp ,mi-am achizionat un kindle ,este o pura magie pentru mine .Citesc mai des decat de obicei ,iar timpul il pretuiesc mai mult .
Concluzia ?Am o viata a mea ,si nu vreau o pierd citind pe net bloguri .Am unele preferate pe care le citesc zilnic ,la care nu voi renunta .Imi place persoana care scrie ,un exemplu fiind www.octocat.org ,nou aparut pe net.
Am inceput sa sciu continuarea la povestioara inceputa aici -Calatorie spre infinit ,ce isi va avea sfarsitul cu siguranta pe kindle .
Visul mi se va indeplini mai repede -acela de a avea publicata o carte .Poate in viitor or sa mai urmeze si altele publicate .
Tehnologia a redus costurile publicarii unei carti ,iar asta mi-a facilitat extrem de mult costurile financiare .
Asadar va urez sa scrieti cu drag despre iubire ,natura ,libertate ,idei ,oameni ,fapturi inchipuite si alte cele ,si nu in ultimul rand sa nu renuntati sa scrieti liber !!!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.