Friday 6 August 2010

Cv-ul unui cocalar urbanizat


Despre mine:sunt un baiat dorit de femei ,cu o masina beton la scara blocului ,in cautare de un job placut ,distractiv si binenteles ,bine platit.
Studii:
2008-2009- Post-doctorand la Chicago ,la universitatea de acolo ,subiectul fiind pshihologia azi intre nebunie si filosofie.
2008-2004-am mai facut si facultatea ,la Bucuresti ,la Spiru ,unde am reusit datorita relatiilor mele cu colegii ,si nu numai sa obtin un loc in frunte la terminarea facultatii.
2004-2000-Scoala nationala de meserii ,sectia zugrav ,calificare-excelenta.Is cel mai bun la asta ,stiu sa fac o casa de la ciment pana la acoperis ,uite asa ,sa moara prostii.

Abilitati-haifaiv(unde puteti vedea poze cu mine ,in chiloti ,pe plaja din Ibiza ,eu la Bamboo, eu in Spania ,eu in Italia),twitter (cica vorbesc si eu cu baietii ce pizde mai sunt valabile ),facebook(datorita lui am fost la multe petreceri ,unde am intalnit proaste care vroiau futut ,mai vroiau ele si altceva -dar asta nu se poate..ihi ihi ihi),fotbalul (il joc pe maidanul din spatele blocului),barurile si carciumile din oras la care ma duc des.

Hobby-uri-muzica(manele,logic) cantata la maxim vara din masina ,intre orele 12- 14 ,si cand le aud pe babe ca zbiara ma distrez mult;innotul in piscina ,numita baie personala ,aurul ,argintul ,masinile ,telefoanele mobile si ipadurile ,tehnologia asta moderna ,cum ii zice ..si nu in ultimul rand femeia.

Limbi straine:pe astea pe stiu cel mai bine, cel mai bine ma descurc la frantuzoiace si la italience.Mai stiu putina engleza,si putina rusa.Pot spune ca sunt poliglot ,nu?
Imi caut un job de sofer prezidential,al oricarei tari de pe globu` asta ,care sa imi ofere caldura si confort ,plecari dese din tara ,bani in contul din Elvetia ,si daca se poate un certificat de casatorie cu patroana.
Daca vreti referinte ,va pot da doua:
1.Gheorghe ,patronu` de la Bamboo si
2.Anisoara ,fosta mea iubita ,si profesoara de la Chicago ,acolo unde am facut post-doctoratul.
Sper ca v-am convins cu abilitatile ,hobby-urile si nu in ultimul rand studiile si experienta mea de viata.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.