Wednesday 25 August 2010

Revenire

Am revenit din vacanta cu forte noi ,cu planuri noi si cu idei noi pentru blog.
Vacanta nu a fost numai la Porto ,ci si in Romania ,la Braila ,si cateva ore la Buzau,si cu o scurta pauza la Galati.
Am revazut locurile pe unde ma jucam cand eram copila,am revazut salbaticia orasului Braila ,cu strazile lui parca din alt secol .
Ma asteptam ca in tot acest timp ,Braila sa se fii schimbat mai mult.Cat am stat acolo ,plimbandu-ma prin oras nu am vazut nici macar o fata zambitoare ,un om relaxat .Toti erau posomorati ,plini de griji si tristi.De la copii pana la batrani ,toti erau tristi.Cred ca oamenii veseli din oras au plecat cu totii ,ori poate cei care sunt acolo au uitat sa zambeasca .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.