Monday 22 February 2010

Despre prieteni


Ma gandeam zilele astea la trecutul meu cel glorios si plin de fapte marete .Ma gandeam la zilele cu soare ,la zilele in care ningea continuu in Braila , la zilele ploioase , in care unele cartiere marginase ale urbei erau inundate ori pur si simplu blocate de ape , ori ninsori ..la zilele in care toamna isi facea prezenta in viata mea prin fructele si legumele naravase de la tarabele din piata ori la strugurii atat de dulci , adusi de prin alte meleaguri nationale ..
Ma gandesc acum la pritenii pe care i-am avut , si care mi-au mai ramas .Multi din ei acum sunt la distanta mare de mine(eu in Uk , ei in Romania , respectiv Braila si Galati ).
Cati dintre voi incearca sa pastreze o relatie la distanta , neavand nici un interes personal , ci doar PRIETENIA .Ce mai inseamna prietenie acum ?Un sms, un mesaj aniversar ,o felicitare ?Ori pur si simplu prietenie , care incearca sa treaca orice granite , iar distanta nu este o problema ..
Comunicarea este mai rapida acum ,socializarea ar trebui in pricipiu sa fie ceva comun peste tot , dar de acest lucru nu sunt sigura ,intr-un fel simt ca ,comunicarea rapida ucide prieteniile .
Ma refer la prieteniile din scoala generala ,liceu ori facultate ,dar chiar si relatiile personale .
La fel ca si pe taraba din piata , unele fructe sunt naravase , altele sunt stricate ,asa si cu pritenia , unele sunt de pastrat , altele sunt de aruncat ..simti ca nu isi au locul langa cele bune .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.