Saturday 1 May 2010

Croaziera in Delta Dunarii


Ma imbarc intr-o dimineata pe cea care imi va fii casa pentru cateva zile .Destinatia este Delta Dunarii .
Casa temporara este croaziera nationala la care mi-am rezervat bilet de mult timp .
Ajunsa la fata locului ,observ ca peisajul este mirific ,speciile de pasari rare sunt prezente libere in mediul lor ,in casa lor mai bine zis.
Peisajul din jur este saracacios si unic .Unicitatea si frumusetea lui este de necontestat .Sunt doborata de speciile de pesti pe care ii vad ,care innoata cu o viteza remarcabila .Florile sunt de diferite culori :albe ,rosii ,galbene ,albastre.
Dupa un timp de navigat pe bratele Dunarii ,ne indreptam spre uscat pentru o mica pauza .
Sunt intampinata de un miros sarat si proaspat .Ati ghicit - peste proaspat .Mirosul cel emana imi desfata narile ,libertatea marina este inchisa intr-un gratar la care asista turistii infometati si imbiati de gustul pestelui .
Dupa o masa copioasa pe cinste ,ne indreptam spre vas .
Fotografiile pe care le-am facut sunt unicate ,peisajul pe care l-am vazut imi va ramane vesnic in minte , ca un loc neatins de om ,un loc in care natura a invins omul .
Salvati Delta Dunarii !

7 comments:

  1. Ma bucur ca iti place ceea ce vezi!
    Eu sunt din Mangalia! Sunt satul de plaja murdara, apa murdara .. aglomeratie!
    Cat de curand voi ajunge si eu in Delta! Sunt sigur ca si eu voi avea aceiasi senzatie de .. fericire cand voi vedea ca omul nu a stricat chiar tot in tara asta!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca ti-a placut ce am scris , dar din pacate nu am ajuns acolo .Am scris articolul numai cu imaginatia ,si imi doresc foarte mult sa vad ce am descris ,sa simt mirosul de apa ,sa simt libertatea marina in toata frumusetea ei.Multumesc pentru comentariu !

    ReplyDelete
  3. EU chiar credeam ca ai ajuns prin zona mea.. prin Delta :)
    Din pacate omul sfinteste locul,iar noi facem partie dintr-o natie care nu respecta natura... mda

    ReplyDelete
  4. Buna Andreea .Intr-adevar omul sfinteste locul.Ti-am vizitat blogul si chiar mi se pare interesant.Am citit articolul in care scrii despre despre cehi ,cultura lor ,modul lor de viata .Mai adaug doar ca sunt multe asemanari intre ei si englezi.O zi buna in continuare !

    ReplyDelete
  5. Blogul tau a fost adaugat cu succes in 99bloguri.Ne-ar face o deosebita placere daca am vedea adaugat in blogul tau unul din bannerele 99bloguri.O zi buna

    ReplyDelete
  6. Frumos post! Poate ca trebuiau mai multe foto ca sa ne mangaiem si noi privirea.

    ReplyDelete
  7. Buna Robert.Multumesc de comentariu .Sunt foarte multe fotografii pe internet cu Delta Dunarii ,dar nici una nu se compara realitatea.
    Te mai astept cu comentarii ,si bun venit

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.