Friday 30 April 2010

Calatorie pe Marea Mediterana


Soarele de afara m-a facut sa ma hotarasc sa iau o decizie destul de rapida .Imi voi cumpara un bilet pentru o croaziera pe Marea Mediterana.
Zis si facut.
Afara este o vreme superba , razele soarelui imi dezmortesc fruntea , mintea mi se dezlantuie in mii de culori vii - albastru , alb si rosu.
Coastele diferitelor tari pe care le vad sunt de neuitat.Imi iau notite despre ce vad , si ce aud .Incep sa desenez campii ,kilometrii de ape infinte ,nisipuri aurii ,vilele ce stau ca niste strajeri la marginea lor ,atmosfera este edenica ..
Casele sunt atat de simple ,albe ,cu acoperisuri albastre ,completate cu apa verde -albastruie . Cerul completeaza totul prin complexitatea lui ,infinit si pur ..
Gustul apei sarate ma duce cu gandul la amintiri placute ..nisipul auriu reuseste sa imi curete durerile ,apa ma imbie cu mirosul ei dulce-amarui.

Calatoria m-a fascinat de-a dreptul.Am vazut orase mici ,porturi insemnate ,vase de croaziera pline de turisti ,dotati cu aparatele foto , ori camerele de filmat .
O calatorie de vis ..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.