Wednesday 8 September 2010

Diamante din cenusa(6)


-Atunci spune-i sa intre.
Dupa cateva minute aparu Ina.Isi intoarse privirea de la ea spre fereastra.
-Ce cauti aici?
-Am venit sa te vad ,dupa nebunia de aseara.Te-ai purtat ca un copil ...Nu am crezut ca vei face asta..Uita-te la tine ,cum arati..Mainile iti sunt crestate acum ,ca si ale mele ,iar tu arati groaznic.Martin este suparat pe tine ,dar mai suparata sunt eu pe tine.De ce ai facut asta ?..Raspunde-mi..
-Vreau sa fiu libera ,vreau sa fiu cu familia mea ,nu cu voi acolo .Eu nu apartin acestui loc.Iar tu ,ii ei apararea lui ,din cate observ.
-Mi-a spus sa iti transmit insanatosire grabnica si daca vei face ceva mai nebunesc decat ce ai facut aseara iti va ucide familia.
-Bine ca m-ai anuntat ..dar tu ce faci ?
Incepu sa-i mangaie mainile si fata.Se ridica putin din pat,si o lua in brate.Ii simti pielea gatului atat de fina .Incepu sa o sarute pe gat si pe obraji.
Apoi incepu sa-i mangaie buzele ei atat de fine.Se uita lung la ea ,si incepu sa o sarute usor pe buze.
-Scuza-ma ..nu stiu ce am avut ..simteam nevoia de atingere a unei fiinte.Nu stiu ce am..cred ca ar fii mai bine sa pleci.
-Nu e nimic ,si mie mai mi se intampla ...cred ca e ceva obisnuit ,pana la urma nu ?
-Nu stiu ..,poate
-Vii maine pe aici, o intreba Mira pe Ina?
-Da ,ma va trimite el ,ori daca nu ,ma va aduce pana aici .O sa-i spun ce mi-ai spus .
-Bine atunci , ne vedem maine.
-Sa te faci bine iubit-o ,da ?
-Da ,sper...

Dupa ce pleca ,Mira incerca sa se gandeasca la ce facuse.Era prima data cand sarutase o femeie ..o prostituata la fel ca ea...
In noaptea aceea adormi cu greu ,gandindu-se la ea ,la trupul ei atat de suav ,atat de fin ,pe care dorea cu ardoare sa-l atinga si sa-l sarute.
Noaptea ii fusese ocupata cu prezenta ei ,cu saruturile ei calde pe buzele ei si cu cuvintele dulci pe care i le soptea la ureche.
-Te iubesc iubita mea ..
-Si eu te iubesc pe tine ..
Soaptele o facura sa viseze intens la prezenta ei ,la felul ei de a fii.Totul era un vis devenit realitate.
A doua zi ,pe la ora 3 dupa-amiaza ,o sora veni la ea sa o anunte ca in urmatoarea zi va fii libera ,si ar fii bine sa-i spuna ceva despre cel care a adus-o ,sa poata sa ia contact cu el .
Dupa putin timp aparu Ina.Avea o rochie rosie scurta.Ochii ii erau atat de clari,de limpezi .Albastrul lor o facea sa ii spuna ca doreste ,ca o vrea numai pentru ea.Parul ei atat de bogat ,atat de lung o facea sa gandeasca numai la nebunii.
-Buna ,ce faci ?Vad ca te simti mai bine ca ieri..
-Da ,ma simt mai bine ca ieri ..iar tu arati mai bine ca ieri..
-Da ,m-am aranjat si eu putin ,de ce nu?Doar suntem la Paris ,nu ?
-Ti-am adus o ciocolata ,si nu e de la Martin.E de la mine.Sper sa iti placa..e cu migdale .
-Multumesc.
-Ce face Ana?
-Ana ..Anuta e bine ,stii tu ,ocupata toata ziua ...ti-a transmis sanatate si vrea sa te vada cat mai repede.
-Vin-o langa pe pat ,ca nu iti fac nimic..ieri cred ca deliram ..nu stiu ce am avut..
-Posibil ca ai delirat ,ca altfel nu ma sarutai nu?
-De ce spui asta ?
-Pentru ca ma gandesc ..ca poate nu ma placi ori ..nu stiu..
Mira o asculta .Dupa cateva minute ii lua o mana in mana ei ,si i-o saruta .Simti cum se umple de fericire.
Ina se aseza langa ea in pat.Incepu sa o stranga in brate ,sa-i sarute lobii urechii ,si sa-i mangaie parul atat de fin.
Privirile li se unira.Amandoua se sarutara lung pe buze .Mira nu mai vroia sa-i dea drumul din bratele ei.Simtea ca e protejata si iubita de Ina.Isi baga mana pe sub rochia ei si incepu sa o mangaie usor.Par
Incepu sa-i mangaie sfarcurile ,sa se joace cu ele ,si sa i le sarute.
Saruturile ei ii faceau trupul sa tremure ,sa o doreasca cat mai mult.
Dupa ce ii saruta sfarcurile incepu sa o sarute mai jos ,pe abdomen ,pana ajunse la locul fierbinte.
Incepu sa se joace cu un degetel ,apoi cu doua.Ina incepu sa geme .Incepu sa o stranga mai tare ..Miscarea pe care tot o facea incepea sa o faca ca pluteste ,ca nu mai este ea ..Mira ..o prostituata ca oricare alta.Acum nu mai era.., era Mira -iubita Inei.
Incepu sa se joace cu limba pe trupul ei crestat de lama .Ranile o faceau sa-i simta durerile pe care le-a avut de suportat atata vreme.
Curand totul avea sa se termine ,placerea o invada ,iar gemetele ei atat de calde si suave o cuprindeau cu totul..
Totul era un vis pentru ea..un vis devenit realitate!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.