Wednesday 15 September 2010

Ma duc...


M-am hotarat sa ma duc , sa ma duc departe .Nu mai vreau sa mai aud de nimeni si de nimic.Vreau sa fug de tot si toate.
Imi vine sa urlu la ignoranta unora si de nepasarea celor din jurul meu.Cruditatea vietii pana acum m-a invatat ca asa nu mai pot.Prefer sa sarbatoresc in cer cu ingerii ,renasterea mea ,decat aici ..in Iadul ,care se numeste Pamant.
Totul e in van pentru mine..el nu ma iubeste ,iar eu nu mai reusesc sa-i explic ,sa-i impartasesc dragostea mea prin gesturi si priviri fugare.Poate nu ma intelegi ..ori poate ma intelegi gresit, dar dragostea asta e o greseala ..
Eu am doar 17 ani ,sunt Mihai si sunt gay.Da ..ai citit bine.
Nu stiu cu cine as putea vorbi despre el ,despre mine ..despre tot.
Gandurile astea ma urmaresc zi si noapte .Poate asa ii voi atrage atentia in vreun fel..ori poate nu..
Imi aprind o tigara intr-un colt al camerei mele intunecate ,luminate doar de luna plina.
Dansul macabru pe care mi-l vei dansa ma va face sa zbor de fericire ,pamantul greu ce il arunca peste sicriul meu ma va face sa urlu de fericire ,stiind ca acele maini plapande mi-au aruncat pamant peste mine ,iar florile pe care le vei aseza pe sicriu ,ma vor imbata de dulceata si mireasma trupului tau.
Acum te las ,sa fii fericit cu gandurile si visele tale ..te las cu viata ta , cu tot ce iti apartine.Ramai vesnic tanar si fericit !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.