Sunday 5 September 2010

Societatea civila


Ideea postarii mi-a venit de la toateblogurile.ro ,iar acolo este o provocare a saptamanii ori lunii .
Am observat ca sunt multe raspunsuri pe tema respectiva ,si de accea m-am gandit sa scriu mai mult decat am comentat acolo .
Dupa parerea mea ,societatea civila suntem noi toti ,de la cel mai mic la cel mai mare.Cum educatia si mediul in care traiesti te influenteaza foarte mult ,de aceea unii au apucaturi animalice ,iar altii nu.
Pot spune ,sincer , ca unii oameni inca mai exista in forma primitiva numita clan,ori trib.Daca faci parte dintr-un anumit clan ,ai anumite avantaje ori dezavantaje.
De exemplu -clanul politicienilor ,pe care toata lumea din blogosfera il detesta ,dar mai toti ar vrea sa fie acolo .Un alt exemplu ,clanul artistilor -la fel , multi incearca ,dar nu toata lumea are talent ,ori vocatie pentru asa ceva.
Iar in concluzie ,daca societatea civila nu se va trezi din adormire ,Romania va mai sta sub limita saraciei si a neputintei foarte mult de acum inainte .Nici o tara din UE,nu vei gasi pe sosele ,caini morti ,ori pisici ,ori alte oratanii de pe langa casa omului .Daca un mic amanunt este acceptat ,iar un singur om nu ridica acea vietate moarte ,atunci ,pot spune , ca toata lumea accepta acea vietate moarta pe sosea.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.