Saturday 30 October 2010

Cat esti de influent ...!

Am dat saptamana asta un comentariu la un articol despre blogosfera feminina .
Articolul de fata nu va fii o critica adusa acelui articol .Subiectul este influenta acelor bloguri care aveau un clasament fruntas - 50 la numar ,daca imi amintesc bine , si influenta lor.
Eu rasfoiesc topul zelistului ,in sus si in jos ,dar de mentionatele mandrute nu am auzit si numele lor nici nu mi-au ramas intiparite in memoria mea lunga ..
O mica concluzie ar fii de prisos :pe mine nu m-a influentat deloc gandirea /sentimentele /trairile lor pe acele bloguri.Stiu ca in spatele fiecarui blog e un caracter ,o personaliatate ,dar de aici pana la influenta e cale lunga.
Sunt sigura ca sunt multi din locuitorii Romaniei care nici nu stiu cine este Arhi ,cu ce se ocupa el ,ori ce scrie pe siteul personal.Acelasi lucru pot sa spun despre tot zelistul ,inclundu-ma si pe mine .Nu cred ca am influenta asupra cuiva ,si nici cei de pe primele locuri influenteaza cu ceva opinia publica.
Am mai citit acum vreo 2-3 saptamani in urma ,despre campania Let`s do it Romania.
Campanii de genul asta ar trebui facute in fiecare zi ,nu o data pe an.Asa poate va invata si romanul sa respecte natura si persoanele de langa el.
Mult tam tam pentru nimic .
Poate o companie tinuta pentru o perioada mai mare(6 luni - 1 an) in toata Romania ,ar influenta poporul si intr-adevar i-ar sensibiliza la natura pe care o au ,la aerul pe care il respira .
Iar acum o intrebare pentru fruntasele blogosferei feminine ,cat de greu v-a fost sa ajugeti in varf ?Dar stiti cumva cat timp veti sta acolo ?
Pupincurismul si pcr au fost principalele voastre arme nu ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.