Tuesday 12 October 2010

Diamante din cenusa (7)

In urmatoarea zi se trezi cu dureri teribile de cap.Era ultima ei zi de liniste ,in care infernul si dezmatul nu isi avea loc.Locul acela simplu o facea sa isi doreasca sa stea mai mult- peretii albi ,infirmierele atat de atente cu ea ,grija pe care o aveau fata de ea era simpla ,dar totodata complexa.Mama ei era singura fiinta care avea grija de ea cand se simtea rau .Ii era dor de mama sa ,lipsa ei , prezenta ei o faceau sa isi puna o mie de intrebari.S-a insanatosit ?Ce ii fac fratii ?
Va ajunge inapoi in satul ei?Ori viata ei se va termina intr-un bordel din Franta ?
Chema o infirmiera si o ruga sa o ajute sa se duca la toaleta.
In camera pline de flise albe ,ii trecu prin cap ideea uciderii celui ce abuza de ea psihic si fizic.
Se gandi cum ar putea sa fac rost de ceva ascutit -o lama ori un bisturiu .
Dupa ce iesi de la toaleta ,incepu sa proiecteze planul.
Dupa cateva ore ,Martin va veni sa o ia cu masina.Va fii singur cu el.Atunci va fii momentul sa-l ucida.
Dupa cateva minute ,aparu o sora sa o anunte ca venise cineva sa o ia ,si in cateva minute este libera .
Libertatea la care se gandea sora nu era asemenea libertatii pe care o stia ea .Libertatea asta era inchisa in lanturi ,in usi inchise ,in droguri ,in sex cu o multime de barbati pe zi.Ura libertatea asta ...
-Buna,ce faci ?
-Te-am asteptat ..am crezut ca nu vii ..ii raspunse firav Mira.
-Tu esti preferata mea ,si stii asta ..cum sa nu vin dupa tine?
-Hai la masina mai repede atunci ..mi-era dor de tine ,de fete ,de Ina..
-Ori ai ceva cu Ina?
-Ce as putea sa am cu Ina?
-Sex ...cum ce ?
-De ce vrei sa stii ?
-Ca eu sunt stapanul tau ,iar tu esti sclava mea...oricum voi afla mai devreme ori mai tarziu...Stii ..daca sunteti impreuna ,va filmez cum faceti sex ?Ce zici ?...Asa ai ocazia sa facu cu cine iti place -ma multumesti si pe mine si pe tine ..
-Nu cred ca am sa fac asta..
-Ce spui ?Nu crezi ?Dar tu crezi ca ai libertatea de a alege -ce sa faci si ce sa nu faci ?Tu faci ce iti spun eu ..ai inteles ?
-Da...am inteles..
Lumina soarelui ii cuprinse fata in masina.Totul era alb in jurul ei.Auzi o voce ,si vazu un chip alb ,un barbat slab ,cu o roba pe el ,si cu mainile crestate de lovituri si sange.
Nu intelegea ce ii spunea..probabil totul fuse o halucinatie din cauza medicamentelor ori a lipsei de droguri..
Incet scoase din buzunar o bucata de flisa ,si urla la Martin:
-Lasa-ma sa cobor aici ori te omor..
-Omoara-ma ,ca eu pe tine nu te voi lasa..tu esti a mea si imi apartii.
Cu o ura de nestapanit ,infipse bucata de flisa in gatul aspru al lui Martin ,apoi incepu sa il loveasca peste ochi cu flisa ,incat in scurt timp avu sa -i curga siroaie de sange din ochi .
Mira iesi din masina ,si fugi spre un parc.In fuga nebuna ,vazu batrani cu copii care se jucau in nisip ,tineri indragostiti de soare ,de farmecul vederii ce il aveau de la lac .
Alerga mult timp ..nu mai stiu cat ..Se uita in spatele ei ..nici urma de Martin.Pesemne ca il ranise tare ,daca nu o urmarii.
Intra la o statie de metrou cu destinatia ....
VA URMA

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.