Thursday 6 January 2011

Filme proaste


Ideea articolului mi-a venit citind un forum romanesc.
De-a lungul vietii mele ,am avut parte de o gramada de filme proaste ,chiar daca titlul parea interesant ,iar povestea de pe spatele dvd-ului la fel.
Dar binenteles , nu toate filmele proaste le-am vazut pe dvd.Majoritatea le-am vazut la televizor.
Cred ca va amintiti inegalabilele serii cu Van Damme ,actiune proasta ,actori incepatori si amatori ,iar de efecte -ce sa mai zic.
Mai urmaream (cateodata),un serial ,era dat la Protv ,la pranz ,daca imi amintesc bine,filmul cu politistul texan ,care facea legea pe strazile din America.La fel ,actorul era sub orice critica ,iar ca orice serial american ,el ii invingea intotdeauna pe raufacatori.
Un alt film prost pe care l-am urmarit din greseala ,a fost cel cu Britney Spears.Ea ,fata are voce cat de cat ,dar ca actrita ,este varza.
Daca aveti filme care v-au marcat constiinta si la care v-ati pierdut timpul ,va rog dati un comentariu aici ,ca si altii sa vada sa nu se le urmareasca .Faceti va rog o fapta buna ..:)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.