Wednesday 5 January 2011

Leapsa de 2011


Am primit o leapsa de la "http://questioare.com",o leapsa ,pe care am sa o onorez acum .

SUNT :o unicata .Sunt o fiinta muritoare ,care traieste fiecare clipa ca si cum ar fii ultima.

AS VREA :sa am o casa ,si o masina Mini Coppola pe care sa o conduc pe dealurile Londrei.

PASTREZ:biletele de la muzeele pe la care am fost(din Londra si din strainatate),fotografii vechi cu mine si cu familia mea .

MI-AS FI DORIT: sa ma fii nascut in Anglia ,sa am un job super cool ,care sa nu imi dea dureri de cap si sa fiu fericita cu ce muncesc.Si in plus ,un harem de femei virgine langa mine cu care sa imi fac de cap !

NU IMI PLACE:sa merg la munca actuala ,sa vad betivi pe strada si voma pe strazi .

MA TEM:sa nu reusesc ce imi propun .

AUD :masini pe strada

IMI PARE RAU :ca nu stau intr-o casa mai spatioasa ,ca nu am masina ,ca inca nu ma pot duce in Dubai si in Franta .

NU SUNT : str8.

DANSEZ:destul de bine .

CANT :ingrozitor.In timp ce gatesc mai cant,ca sa treaca timpul !

NICIODATA:nu spun minciunele .

RAR:reusesc sa gasesc oameni care au ceva de spus .

PLANG :cand nu imi reuseste ceva important .

SUNT CONFUZA :niciodata

AM NEVOIE :de mai multe seriale lesbi si gay pentru inspiratie .

AR TREBUI :sa muncesc din momentul asta unde vreau si sa fac intotdeauna ce imi place .


AS PUTEA :sa dorm toata ziua ,sau sa fac sex toata ziua .

2 comments:

  1. imi pare rau, dar nu cred asta cu sex toata ziua pana nu testez ?! adica, nu te cred pe tine in stare

    ReplyDelete
  2. Ambele au fost incercate de mine de multe ori.Poate tu nu ai gasit persoana potrivita pentru asta ,ceea ce iti urez mult succes.
    Iar faza cu "nu te cred pe tine in stare",bullshit.Nici macar nu ma cunosti ,ca sa vezi ce pot si ce nu pot sa fac :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.