Thursday 16 June 2011

Aventura mea

Simt frigul cum imi intra in oase ,aud vantul puternic cum suiera.
Ma trezesc brusc intr-o realitate pe care nu o cunosc .
Calculatoarele nu s-au inventat ,iar telefoanele mobile nici macar schitele nu s-au desenat.
Incep sa ma uit in jurul meu sa imi dau seama in ce an sunt.
Ma ridic din zapada alba si ma duc spre o strada fara lumini.Aud vocile lor cum imi rasuna in ureche .Nu stiu unde sunt .
Incep sa recunosc franceza .
Oamenii par simplii si imbracati saracacios.
Ma indrept spre ei .
Ma uit la fetele lor ,pline de riduri ,mainile atat de muncite ,iar oboseala lor o simt.Ei se uita lung la mine.Incep sa susoteasca intre ei .La un moment dat unul din ei ma intreaba:
-Ce vrei ?
Ii raspund fara ragaz :
-In ce an suntem ?
Se uita la mine si rade .
-In anul 1000 A.D
Ma uit la el si incep sa rad intr-un ras isteric.
Nu are cum sa fie anul 1000.Eu m-am nascut in 1984,sunt generatia care se bucura de tehnologie ,care are tot ce isi poate dorii un om modern ,iar tu imi spui mie ca sunt in anul 1000?
Ieri eram in Londra ,astazi sunt undeva in Franta ,in anul 1000.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.