Monday 13 June 2011

Gym ori sport acasa ?


De multe ori m-am gandit la posibilitatea unui abonament la o sala-fie ea de stat ori particulara .
Preturile difera extrem de mult de la una la alta .Facilitatile sunt aceleasi.
Dar m-am razgandit.Ziua e prea scurta pentru dus la sala ,venit de la sala ,facut si altceva acasa .
Dupa un alt timp ,m-am hotarat sa investesc banii intr-o bicicleta ,la fel ca cea de la gym.M-am chinuit intr-adevar sa o montez ,sa o aranjez,dar efortul a meritat.
Costul ei a fost unul minim ,nici cat un abonament la vreo sala de gym din Londra.De atunci am inceput sa fac sport 30 de minute pe zi.
Stiu ,e putin ,dar cel putin fac sport .
Nu m-as vedea ducandu-ma la sala si sa dau bani pe niste exercitii pe care pot sa le fac in confortul casei mele .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.