Friday 23 April 2010

Scrisoare pentru tine ,


De azi m-am hotarat sa imi traiesc viata , asa cum vreau eu ,la anii pe care ii am ..vreau sa ma duc sa stau intr-o coliba in mijlocul unei paduri ,sa aud in fiecare zi si in fiecare clipa cantecul pasarelelor ,sa ma urc pe munti cu scopul de a ajunge in varful sau..de a simti de acolo de sus vantul puternic ..
De azi m-am hotarat sa imi iau viata in piept si sa fac ce vreau eu acum - vreau sa traiesc langa un lac , unde zumzentul naturii din jur sa fie unicul zgomot pe care sa-l aud. Sa fiu numai eu , eu cu lacul ..eu cu zumzetul.
De azi vreau sa ma urc pe un deal si sa vad orasul la picioarele mele ,sa vad cum oamenii alearga nebuni dupa himere ,si cum uita sa traiasca si sa se bucure de ce au ,si sa se bucure de putinul pe care il au ..
De azi vreau sa vii cu mine pe munte , sa vedem culmea omenirii dupa varful lui , sa vedem cum vulturii zboara deasupra capetelor noastre ,cum vantul ne canta o melodie trista pe care orice muritor o stie ,dar nimeni nu vrea sa ti-o spuna .. vreau sa vii cu mine pe mare , sa mirosim nisipul , sa sarutam marea la asfintit si sa multumim cerului pentru soare , pentru vant si pentru noi ..sa adunam scoici si sa suflam in ele sa auzim din departare oceanul ..
Vreau sa simt ca traiesc si ca sunt vie , nu o fantoma anonima ce bantuie strazile noaptea in cautare de tihna ...

Ps.-

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.