Friday 2 April 2010

World Vision si Eu


Am gasit aceasta organizare de ajutor umanitar prin internet.Am cautat mai multe despre ajutorarea unor copii defavorizati pe internet , in urma unui advert la televizor .
Site-ul este foarte bine organizat ,explica cum sunt folositi banii veniti din donatii , si cine beneficiaza de programele initiate de ei .
Postarea aceasta este despre copilul pe care m-am hotarat sa-l ajut .
O cheama Uedja si este din Albania , si are 11 ani.Fetita se duce la scoala , este in clasa a 4a.Ii place mult sa citeasca ,sa deseneze si sa sa joace cu surorile ei si cu fratiorul ei mai mic.
Ma bucur ca am sansa de a ajuta pe cineva ,de a face o mica diferenta in viata cuiva .
Banii pe care-i castig nu ma bucura numai pe mine , ci si pe ea , stiind ca datorita programelor de la World vision va avea un viitor bun ,o sansa pe care multi copii de varsta ei nu o au .

2 comments:

  1. felicitari,ma bucur ca mai sunt si oameni dornici sa ajute si pe altii

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca mi-ai raspuns .As vrea sa am mai multi bani in cont sa ajut mai multi copii , nu numai unul .O seara linistita !

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.