Saturday 3 July 2010

Braila ,orasul meu !


Cand ma gandesc la Braila ,orasul meu natal ,imi amintesc de mirosul florilor de pe bulevarde ,de forfota duminicala din centrul vechi al orasului si de strazile orasului,amintindu-mi inca o data ca Braila a fost raia turceasca .
Cand spun Braila ,spun dragoste infiripata sub mirosul de salcami in parcuri ,de sarutul pe care il ofera fantana din centrul nou al orasului .
Braila a oferit tarii mari oameni ,ca Ana Aslan ,Panait Istrati ,Haricleea Darclee ,Maria Filotti si multi altii.Ei au oferit tarii spiritul lor liber ,ideile lor geniale ,calitatile lor spirituale ,noutatea.

Perioada de glorie a orasului din pacate a apus ,dar in sufletul meu ,va ramane ca unul din cele mai importante porturi ale Romaniei si Europei , un nod de legatura dintre cultura Estica si cultura Vestica ,si totodata un loc in care spiritele timpurilor luau decizii capitale in legatura cu viitorul tarii.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.