Friday 23 July 2010

Comentariile si libera exprimare

Din titlu banuiesc ca v-ati dat seama de ce subiect voi scrie astazi.
In opinia mea ,si numai a mea ,cred ca blogul este un loc de dezbatere ,ca doar de-aia exista sectiunea comentarii pe blog,nu ?
Ieri ,am avut ocazia sa-i las un comentariu la Arhi pe blog ,pe care domnul nu a avut cuviinta sa mi-l aprobe ,din motive ,binenteles ,neadecvate cu ce scrisese el in postare, respectiv -Vreau o viata pentru copilul meu.
Comentariul meu a fost in felul urmator:il trimiteam sa se duca in Dubai ,China ori Japonia.Explicandu-i ca toate trei au o economie de invidiat fata de Europa ,ori SUA.
Banuiesc ca s-a simtit atacat domnul ,avand in vedere ,ca i-am spus totodata ca nici in strainatate nu umbla cainii cu colaci in coada ,iar oamenii sunt cam la fel peste tot:pitzipoance si cocalari exista ,oameni care au ceva de spus -exista ,categoriile sociale exista ,doar fetele sunt diferite ,culoarea si rasa de unde provine fiecare.
Mi-am dat seama totodata ca prin acest comentariu care nu mi-a fost aprobat ,cultul personalitatii la marii blogari exista din plin.
E clar ,ca numai ei au dreptate ,iar indrumarile lor sunt litera de lege pentru restul .
Parere diferita fata de ce crede el ,nu exista .
In concluzie ,as putea sa ii spun ,ca naivitatea de care vorbeste pe blog arata din plin educatia ,experienta de munca ,si mai ales omul care este -un mic ceausist ,in care numai el are dreptate .
Acum va invit pe toti ,sa-i dati comentarii cat mai multe in contradictie cu ce spune el ,dar referitor la ce scrie el pe blog ,sa vedem pana unde merge tirania si dreptul la libera exprimare !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.