Friday 25 February 2011

Eu si roblogfest

Tocmai ce am intrat pe site-ul roblogfest ,si am vazut categoriile si juriul.
Juriul e unul destul de stufos :Zoso ,Chinezu` etc..,dar categoriile ..asta e alta poveste .
Cred ca in blogosfera romaneasca sunt detui oameni care scriu ca mine -diverse ,dar si subiecte despre sex,cu sex etc.
Stau eu si ma intreb asa ,juriul este pudic ?Ori ei nu fac ?Ori nu le place subiectul?
Ca daca intrati la site-urile juratilor printre politica ,economie ,societate mai vezi si cate un filmulet de pe youtube cu curve,ori imagini de la playboy comentate de ei despre respectivele domnisoare ce au fost de acord sa fie fotografiate .
In concluzie ,blogul meu nu l-am inscrie pentru ca nu exista categoria asta .O optiune ar fii fost -cea culinara ,ca tot ce faci in pat e cam culinar :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.