Friday 18 February 2011

Ratia de hrana din spitalele romanesti


Imi aduc aminte de perioada cand am am facut operatia de apendicita si a trebuit sa "infrunt "psihic hrana de acolo.Cu siguranta fara sa vreti ori nu ati ajuns la spital si ati vazut ce menu sanatos si consistent ofera sistemul sanitar din Romania .
O chestie ce am observat-o cat timp am stat acolo -imaginea bucataresei care era cat masa de mare ,cu o fata grasa si rosie ,pesemne de viata grea si amarata ,ce sa mai spun si de munca asidua la care trebuia sa faca fata.
Menu era variat in fiecare zi ,in schimb micul dejun ,era la fel si cina de asemenea la fel- ceai cu paine cu unt si gem ,gata preparat .
Stiu ca nu are legatura cu hrana din spitalele romanesti ,dar o chestie destul de importanta pentru un om internat ar fii toaleta ,care arata ingrozitor.Ce sa mai spun de dus.Ma intreb si acum cateodata daca cineva a spalat toaleta acolo si dusul .Flisele erau sparte ,gresia mazgalita ,iar mirosurile veneau pana in camerele in care stateau pacientii.
Nu stiu daca asta tine de vreun manager anume de spital ori de conducerea intregului sistem medical din Romania ,dar nepasarea cred ca era si inca este la moda in sistemul medical.
Cum ar putea un manager de spital sa imi explice banii cheltuiti pe solutiile de curatenie si hrana pentru pacienti ,nu se regasesc in curatenie si hrana sanatoasa ,in loc de mizerie si hrana expirata ori mai rau furata ?
Cum ar putea sa explice dezordinea din spitale ,sumele cheltuite pe curatenie ,cand ea nu se face ?
In schimb personalul pentru aceasta isi ia salariul lunar ,iar numarulor lor intr-un spital este destul de mare .
Voi ce parere aveti ?
Isi merita banii personalul responsabil cu hrana si curatenia din spitale ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.