Tuesday 29 March 2011

Sexul si barbatii

Barbatii sunt mai pudici decat femeile.Asta am aflat-o de cand am comentat la roblogfest .Vroiam sa ma inscriu ,dar roblogfestul se dedica numai persoanelor frigide(probabil).Fara ofensa la nimeni ,dar blogul meu si alte mii ca al meu nu are categorie la roblogfest.
Ce inteleg eu din asta:
1.Ori cei care au conceput idee nu fac ,si daca sunt barbati nu au vazut pussy in viata lor in afara de cea a mamei .
2.Ei nu fac sex ,nu-i intereseaza domeniul .Concluzia- le place sa isi faca singuri.

Stau eu si ma intreb acum ,cum se poate asa ceva?
Intr-o societate atat de culta ,de educata ,de cinstita ,cum se poate asa ceva?
Nu-i de mirare ca minoritatile au luat fraiele in mainile lor si s-au pus pe calarit ,ca altfel natiunea romana ramanea stearpa.
In fine ,un concurs conceput pentru romani ,care se vrea un concurs modern ,cu viziuni moderne ,e mai rau decat ala din evul mediu.
O intrebare de la mine celor care au participat la acest concurs :cat pupincurism exista in blogosfera ?
De ce blogurile unor oameni anonimi ,si nu vedete , nu sunt apreciate ?
Oare numai greii blogosferii au ceva de spus ?
Sunt destule persoane ce merita un blog colo sus ,dar asta voi vedea pe viitor daca mentalitatea si pupincurismul se vor schimba .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.