Friday 4 March 2011

What if ...?


Am citit astazi in presa romaneasca o stire senzationala :serviciile secrete britanice vor dezvalui identitatea micilor monstruleti ce ne viziteaza planeta de vreo 2500 de ani incoace .
Stau eu si ma intreb cum arata extraterestrii astia ?De ce numai unii oameni ii vad iar altii ba ?
De ce vin tot timpul cu farfuriile zburatoare ?Nu e mai simplu oare sa se teleporteze (in Sua binenteles) ,si sa ia forma umana ?
Scenarii si filme cu extraterestri am vazut ,dar nici unul nu m-a multumit pe deplin.
Tot nu sunt sigura de felul cum gandeste ,cum iubeste (daca iubeste),cum se reproduce ,cum traieste ..
Credeti ca extraterestrii astia pe care ni-i arata Hollywood-ul sunt adevarati ?Ori arata precum Paul ?
Au intentii sa ne omoare pe toti si sa aleaga cativa pentru experimente ori pentru alte scopuri ?
Ori le place doar se ne sacaie ,sa ne arate ca ei sunt mult mai inteligenti decat noi ,iar noi mai avem mult pana ajungem ca ei ?
Multe intrebari azi ce nu imi dau pace ..poate voi imi raspundeti ce credeti despre ei !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.