Wednesday 13 April 2011

Cantitate vs.calitate



Cateodata cand sunt libera citesc bloguri din Zelist.Unele deja le stiu din primele pagini ,asa ca nici nu ma mai obosesc sa le mai deschid- sunt prea comerciale.
Parerea mea..
Altele noi ,mi se par prea sentimentale- legatura rupta cu iubitul/iubita,cu detalii -precum -ne-am iubit in parc ,ne-am iubit la barul lui Costache si la discoteca ori in club ,am fost prin strainatate etc ..
Unii scriu precum disperatii in fiecare zi gen- azi mi-a mai crescut un boboc la floarea de zambila -binenteles cu dovada- o poza la gingasa floare ,azi mi-am luat telefon - da detalii ,ce are bun ,ce nu are bun si el/ea o sa schimbe .
Alte bloguri sunt moarte .Adica nu s-a mai scris nimic pe ele de prin 2007 ,2008.
Voi ce bloguri cititi ?Va place cantitatea ori calitatea unui articol?
Este important sa scrii zilnic si sa scrii nimicuri ori sa scrii rar ,dar sa scrii de calitate ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.