Monday 18 April 2011

Schimbare


- Cum va numiti ?intreba crispata functionara de la posta
- Castravete Gigel
- Domnule ,eu vorbesc serios cu dumneata .Spune-mi cum te numesti?
- Doamna ,doar ce v-am spus- sunt Castravete Gigel.
- Aveti un act de identitate la dumneavoastra?Si va rog nu mai radeti.
- Dar ce faceti ?
- Nimic
- Eu va vad razand.Eu va intreb de numele dumneavoastra si dumneata imi vinzi gogosi.Cine te crezi ..a ?
- Doamna ,dar v-am spus ,cine sunt .Nu am nici un act la mine.Vreau doar sa vorbesc cu cineva de aici .De ce imi cereti buletinul?Nu ma credeti ?
-Nu. Mai intai doveste cine esti ,si dupa vorbesti.Si poate fara glume prostesti si fara gust.
Castravete Gigel pleca suparat spre casa.
Nu era el de vina ca-l chema asa.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.