Saturday 26 September 2009

Viciu ori Hobby ?


   Cand eram copila , oamenii din jurul meu adunau tot felul de ciudatenii- de la chestii marunte pana la ceva grandios . Sa dau niste exemple - timbre , capace de bere , etichete de pe sticlele de bere /vin , pantofi ,cercei , batiste , manusi , cutii de tigari , carti , monede si hartii straine etc .
   Am mai observat cu timpul ca acesti oameni , mai tarziu , au devenit obsedati in a avea mai mult din acel lucru , iar stiind ca le lipseste un maruntis din colectia lor , acel lucru era o comoara pentru ei si pentru colectia lor. Iar ca sa continui cu putina metafora -"universul lor ar fii in sfarsit intregit " .
  Bun ... dar care este sensul acestei colectionari ? De ce atatea lucruri , chiar si diferite ? Ori mintea umana vrea sa isi faca in propria casa un muzeu , ori am ramas eu in urma cu dezvoltarea omului , de la Homo Sapiens Sapiens la Homo Colectionatus
 Imi place sa imi cumpar carti , ma pot lauda si cu o mica biblioteca , nu la fel de grandioasa ca cea din Romania , dar am ceva nume de valoare acolo .Nu il consider un hobby , dar nici un viciu . Cred ca este undeva la mijloc - viciu- .......  - hobby !!!
De multe ori acesti oameni , isi ascund micile lor comori , le tin numai pentru ei , cateodata doar prietenii foarte apropiati si rudele stiu de asta .Unii dintre ei intra in cercuri ori grupuri cu aceleasi interese , altii stau in carapacea lor , ascunsi .. sa nu cumva sa stie cineva de ce detin ei !!!
Crezi ca iubitul /iubita ,sotul/sotia , prietenul/prietena ar putea fi unul din ei ??

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.