Thursday 10 June 2010

In umbra marelui Imperiu(II)

Astazi voi scrie cateva randuri despre francezi din viziunea mea ,asa cum ii percep .Am muncit cot la cot cu ei, as putea spune ca de fiecare data cand cunosc un om dintr-o natiune ,ma gandesc la toata natiunea .
Primul francez l-am cunoscut pe feribot ,in drumul meu spre Anglia.Era un barbat la vreo 30-40 de ani ,si pot spune ca era tipicul de francez muncitor .
Vesel ,vesnic indragostit de femei ,romantic , vorbaret si sufletist cu restul din jurul sau .Spun asta ca mi-am petrecut cam toata calatoria de la Calais la Dover cu el, la barul unde muncea si as putea spune ca am ajuns sa-l cunosc putin .
Perfectiunea era la cota maxima atunci ,un simplu pahar de suc ,nu trebuie servit niciodata fara un zambet.
Urmatorii francezi cu care am avut contact , au fost cei de la scoala de engleza .Felul cum priveau lucrurile cu aristocratie ,se deosebeau clar de ceilalti .Aerul lor boem ,intotdeauna prinsi intr-o poveste de dragoste complicata ,ori pur si simplu prinsi cu totul in rutina zilnica ,m-a facut sa-i admir si sper ca in viitor sa le vizitez tara .
O figura publica pe care o admir este sotia presedintelui franzez,Carla Bruni.In ciuda faptului ca este sotia presedintelui francez ,ea si-a pastrat cariera de artista ,si-a consolidat-o ,a devenit mai cunoscuta publicului .
Naturaletea ,blandetea si bunatatea ei pot si simtite in cantecele ei de o gingalitatea angelica .
Carla Bruni este un model pentru tinerele care viseaza sa se casatoareasca cu printi ,si sa traiasca intr-un mare palat.
Dragostea pe care i-o impartaseste presedintelui se poate observa cu ochiul liber la interviuri , ori la fotografiile surprinse fugitiv.
Francezul are o anumita admiratie fata de felul cum se imbraca ,nu de departe Parisul este capitala modei .Franta inseamna delicatete culinara ,femei frumoase ,viata de noapte la cote extreme ,bijuterii si yachturi de lux ..
Dragostea pluteste in aer in Franta ..
Carla Bruni
Carla Bruni Pictures

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.