Wednesday 30 June 2010

Diamante din cenusa (III)


Rutina incepuse sa o macine in fiecare zi..Prafurile o faceau sa viseze la libertate ,la satul ei natal ,la copilaria ei si nu in ultimul rand la mama ei.Totul in capul ei era un haos..Nu isi mai dorea haosul ,dar fara el era pierduta in prezent.
Totul era praf si rutina...
Era intr-o dupa-amiaza ,cand deodata aparu la usa ei ,Milocs.Il intreba repede:
-Mi-ai adus prafuri?
-Da, ti-am adus ,ii raspunse sec ..Dar am sa iti spun ceva important.Nu imi mai apartii deloc.Te-am jucat aseara la poker ,si am pierdut.Pe langa tine ,am mai pierdut si cateva mii de euro.Cel care o sa aiba "grija" de tine este un francez .Il cheama Martin.Asta e ultima data cand ma vezi ,sper sa fii libera ..imi pare rau pentru tine..sincer..
-Sigur ca iti pare rau ,bestie ce esti ..acum nu mai sunt proprietatea ta ,sunt al altuia ca tine ,esti un nenorocit si un pui de curva..
-Daca nu taci am sa te bat ..
-Hai ,daca ai curaj
Ii dadu o palma ,iar apoi o saruta.
Mira incepu sa planga .
-Lasa-ma in pace acum..
-Maine va trebui sa iti strangi tot ce ai si sa fii gata de plecare la Martin.
A doua zi ,Martin veni la ea.
Era un barbat la vreo 30 de ani ,imbracat in costum elegant ,iar parfumul pe care il emana era atat de proaspat ,nu isi dadea seama ce .
-Buna ,eu sunt Martin.
-Eu sunt Mira.
-Stii ce s-a intamplat ,nu? o intreba Martin
-Da ,mi-a spus ieri.
-O sa fie bine ,ai sa vezi.Dar vreau sa lucrezi mult .Aici munceai 8 ore pe zi,la mine vei munci 12 ore.Pauza de masa nu vei avea.
Masa ti-o vor da fetele.Ai sa vezi cu timpul ce inseamna sa muncesti in industria sexului.Si eu am muncit ca tine , chiar mai mult cateodata ..si uite unde am ajuns..incepu sa rada ..
-Da ,vad..foarte sus!
-Auzi,tu nu ma lua peste picior..ia vino mai bine la mine si arata-mi ce stii sa faci..
Incepuse sa-i rupa sutienul ,sa-i prinda parul in mainele sale fortoase .Incepuse sa o loveasca peste fata ,mai intai ii dadu palme ,iar mai apoi continua cu pumni.Incepu sa urle de durere ,dar nimeni nu veni sa o salveze.
Cu ultimele puteri ii dadu cu picioarele peste maini ,dar in curand avu sa sfarseasca si jocul asta.
Ultimele puteri o lasasera ,iar el ,ca o bestie incepu sa o bata cu picioarele peste cap ,peste tot trupul ei firav si gingas..
In curand avea sa fie plina de sange ..
Dupa ce o lasa inconstienta ,Martin ,incepu sa o abuzeze.
Totul in camera era rosu.Sangele ii tasnea in siroaie din ochi ,din cap ,de peste tot .
Nu stia daca mai traieste ,ori daca a murit .Simtea totodata ca ceva o penetra puternic.
Incepu sa planga incet..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.