Sunday 11 October 2009

Scrisoare pentru mama si tata


"Va scriu aceste randuri pentru ca imi este tare dor de voi.. ma simt singura acasa , la scoala ,chiar si cu prietenii mei de joaca .
Ultima data cand ati sunat acasa , eu eram plecata la scoala .Bunica mi-a povestit toate intamplarile voastre din Anglia , toate glumele pe care le savurati amandoi . Mi-a spus de asemenea despre munca pe care o aveti acolo si ma incurajeaza in fiecare zi sa fiu buna la scoala , sa va ascult cand vorbiti cu mine la telefon si sa va respect foarte mult pentru ceea ce faceti pentru mine si pentru familia noastra .
Va simt lipsa foarte mult , va iubesc ..dar eu nu mai vreau sa stau cu bunica , vreau sa stau cu voi amandoi , sa ne jucam , sa ne ducem in parc , sa ma dau pe topogan ,in leagan si sa ma joc in nisip, impreuna cu voi . Mi-e dor de clipele pe care le-am trait aici cu voi , si ma gandesc daca am gresit cu ceva de m-ati parasit amandoi .
Am sa vin la voi , si nu prin avion ori alt mijloc de transport ,ci prin dorinta divina , am sa va imbratisez si am sa va sarut pe obraji , am sa va mangai parul albit ,si ochii obositi de munca , am sa sarut picioarele si am sa le spal cu cel mai bun ulei ...am sa fiu in sfarsit alaturi de voi .... "

Fiica voastra iubitoare , M.

Anual sute de copii din Romania considera ca plecarea parintilor de langa ei , este un altfel de parasire , in termeni mai moderni .Decizia lor de a fii langa ai lor parinti de a le simti dragostea si caldura , este una tragica- sinuciderea , in diferite moduri .
Salvarea lor de catre persoanele care au grija de ei , de obicei , se intampla prea tarziu .
De cat timp nu ti-ai mai vazut copilul lasat in tara ? De cat timp nu l-ai mai sunat sa ii mai auzi glasul inocent ?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.