Saturday 31 October 2009

Halloween


            Azi este 31 octombrie .
  Pentru prima data sarbatoresc Halloween-ul .Mi-am cumparat un dovlecel,baloane cu un chip de bostanel pe ele ,bol pentru dulciuri pentru copii care vor bate la usa sa spuna deja celebra - " Trick or treat ".
    Imi place sa ma bucur de orice "sarbatoare " cu iz comercial ,gen St.Valentin , Halloween etc .Fiecare sarbatoare de genul asta ascunde o poveste unica a fiecaruia dintre noi .
Halloween-ul ii sperie pe copii , dar ii si bucura , datorita dulciurilor pe care le primesc .
   Cu toate ca sarbatoresc aceasta noua zi , asta nu inseamna ca mi-am uitat traditia .
Pentru mine povestea acestei zile este sarbatoarea in sine .

Ma voi bucura cat pot eu de mult , ma voi duce sa fotografiez prichideii imbracati in vrajitori , scheleti ,paianjeni etc . 

Voi posta pe viitor poze cu prichideii surprinsi de mine pe strazile Londrei bantuite de fantome !!!

Ps: dovleacul a fost realizat de mine !!

BUH BUHUUU BUHHUUU


Happy Halloween !!!

2 comments:

  1. Dragut dovlecelul...abia astept sa vad si pozele.

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru comentariu. Sper sa pun pozele cat de curand !

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.