Friday 30 October 2009

Zambet


   Eram astazi intr-un parc , cu o multime de copii in jurul meu , fiecare jucandu-se pe topogan , in leagane , ori alergand dupa mingii ori doar alergand . Ceea ce mi-a placut si mi-a ramas intiparit in memorie este zambetul lor inocent , energia lor vibranta care ma facea si pe mine sa renunt la statul pe banca si de a ma juca cu ei ... ceea ce in final am si facut .
Joaca pe topogan , in leagan , ori numai alergand mi-a adus aminte de copilaria mea , de copii cu care ma jucam in parc , de momentele fugitive petrecute acolo , de energia pe care o aveam atunci ...
    Totodata am observat si privirile inmarmurite ale parintilor, voiosia copiilor nu-i cuprinsese si pe ei ..,plictisul dar si momentul ca au mai bifat un lucru important in activitatea copiilor pe ziua aceea .
   Zambetul de pe fetele lor disparuse de ani de zile , zambet asemanator copiilor ,zambet care nu se va intoarce pe fetele lor prea curand ..
Unii oameni au uitat sa se bucure de momentele unice pe care le ofera copilaria unui copil , grijile zilnice le-au acaparat energia ,au uitat sa mai fie copii si sa se joace cu proprii copii !!!
   Un zambet le-ar aduce mai multa bucurie copiilor , decat o privire trista , ingandurata , cu privirea pe alte meleaguri ..
    Oamenii au uitat sa se bucure de ceea ce le-a oferit Dumnezeu , de ceea ce au reusit prin propriile forte , uitand ca cele mai mici lucruri sunt de cele mai multe ori foarte importante pentru copii si adultii de maine !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.